neljapäev, 11. aprill 2019

Minu lemmikfilmid

Minule meeldivad seiklus-, märuli-, ja komöödiafilmid. Mulle ei meeldi väga romantikafilmid.
Minu lemmik filmid on: "Visa hing" (kõik osad), "Harry Potter" (kõik osad) ja "Tõde ja Õigus". Minu lemmik näitleja on Bruce Willis. Enamasti vaatan filme kinos või arvutist.

Ammune lemmikfilm On "Visa Hing 3". Peaosas mängib Bruce Willis. New Yorgis plahvatab päise päeva ajal pomm ja salapärane võõras, kes nimetab ennast Simoniks hakkab John McClaine'iga mängima mängu "Simon says". McClaine'i hakatakse mööda linna jooksutama, kuni Simon ütleb talle, et ühes New Yorgi koolis on võimas pomm. McClaine peab vältima katastroofi ja samal ajal klaarima arved Simoniga, kes osutub Hans Gruberi, terroristi, kelle McClaine Nakatomi kriisi ajal tappis, vennaks.
                                        https://www.youtube.com/watch?v=_-EX4X13hYc

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu lemmikfilmid

Minule meeldivad seiklus-, märuli-, ja komöödiafilmid . Mulle ei meeldi väga romantikafilmid . Minu lemmik filmid on: "Visa hing"...