neljapäev, 27. september 2018

Minu mobiilirakendus.

Minu rakendus kannab nime 24/7. See on elustiilirakendus, mis aitab sul jälgida oma päevaseid tegevusi. Näiteks saad sa sinna sisestada oma trenni ajad ja mis päevadel sa trennis käid. Samuti näitab see sulle mis tund sul hakkab või kuhu Sa minema pead. Sinna saad märkida ka kas sul on hea või halb tuju. See võtab kokku nädala tegevused ja tujud. See rakendus on mõeldud kõigile. Ma tahaksin olla selle rakenduse loomise grupis programmeerija.
                                      https://pixnio.com/de/objekte/elektronische-geraete/iphone-bilder/kaffeetasse-telefon-tisch

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu lemmikfilmid

Minule meeldivad seiklus-, märuli-, ja komöödiafilmid . Mulle ei meeldi väga romantikafilmid . Minu lemmik filmid on: "Visa hing"...